Blog, a telefonom kijelzőjéről

Azért indítottam a blogomat, hogy az olvasóim számára gyakorlatilag egy nézőpontot közvetítsek a különböző termékekről, legyen az élelmiszer, ruházat, elektronika, vagy akármi, amiket én használok az életem során. Ezzel nem untatni akarok senkit sőt, szeretném, hogy ha ez segítség lenne valami olyan felé, ami nagyon jó, vagy éppenséggel nagyon rossz. Ezért is írtam egy blog bejegyzést a nem olyan rég történt dologról, miszerint sajnálatosan, de a hőn szeretett Sony Xperia telefonomat leejtettem és jól összetörtem a kijelzőjét, amely így javításra szorult. De mivel nem kötöttem rá biztosítást és a garancia is lejárt már rá, ezért egy alternatív megoldást kellett találnom, amely segít abban, hogy a lehető leg kedvezőbb áron és jó minőségben meg tudjam javíttatni a telefonom kijelzőjét. Ebből a blog bejegyzésből olvashattok most itt, egy rövidebb összefoglalót.

Történt ugyanis, hogy megvettem magamnak a születésnapomra a rég vágyott Sony Xperia z5-öt, mert végre tudtam magamnak kellő mennyiségű pénzt félre tenni hozzá. Persze ez nem egy iPhone vagy ehhez hasonló, de azért ez is egy beruházás, főleg olyankor, amikor az ember éppen munkahelyváltáson és egyéb nehéz anyagi dolgokon megy keresztül. A lényeg, hogy alig vártam, hogy végre megvásárolhassam. Kinéztem magamnak jó előre. És hogy miért pont ez? Magam sem tudom. Egyszerűen ez tetszett meg nekem.
Miután megvettem, teljesen hozzám nőtt. Nem úgy értve, hogy társaságban is folyton nyomkodtam volna, de azért lássuk be, egy telefon is nagyon meg tudja határozni az embert, mint egy divatos kiegészítő. A lényeg, hogy nagyon szerettem.

Majd egy év után történt meg a baleset. Kitettem az asztalra ahonnan, amikor visszafordultam a telefonom mellett heverő papírokért, azzal a lendülettel levertem az asztalról. Jött a szokásos reszketős pár másodperc, amikor is nagyon lassan leereszkedtem a telefonom mellé és óvatosan felemeltem remélvén, hogy annak ellenére, hogy a képernyőjével esett a földre, nem tört össze. Nagyon lassan megfordítottam.
Betört. Nem is akárhogy. A teljes kijelző gyakorlatilag össze volt törve. Lehetett volna sokkal rosszabb is, de így is látszott, hogy bizony a Sony Xperia-m kijelzője javításra szorul. Teljesen kétségbe estem, nem tudtam, hogy kihez forduljak, kit hívjak. Ráadásul hívni se tudtam senkit, mert nem mertem visszakapcsolni a telefonomat, hátha nem csak a kijelző sérült. Majd egy pár nagy levegő után bekapcsoltam, láttam, hogy működni működik, de ezt szervizbe kell vinnem.

Na de hova vigyem? Fogtam magam, és mint egy jó 21. századi fiatal, leültem a laptopom elé és az interneten neki álltam keresgélni, beírva a különböző kulcsszavakat a keresőbe, mint például a Sony Xperia kijelző javítás, vagy kijelző csere. Egészen sok találat is jött ki természetesen, de meg kellett találnom a megfelelőt. Nem is tartott sokáig, kiválasztottam egy olyan helyet, amely árban is és persze távolságban is a legmegfelelőbb volt. Nem akartam túl messzire elmenni, ha van rá egy mód. De szerencsére találtam egy remek szervizt, ahol mind a két feltétel egyesült. Ezért már másnap el is vittem hozzájuk a telefonomat.  Nagyon kedves volt a kiszolgálás és persze nagyon segítőkészek is voltak. Mondták, hogy megvizsgálják a telefont, de így első ránézésre, nem kell cserélni a kijelzőt, lehet, hogy javítani is tudják. Ugyan akkor azt javasolják, hogy inkább legyen csere, mert abból biztosan időt állóbb üzletet tudnék kihozni. Én pedig hallgattam rájuk. Nem azon a pár ezer forinton múlik, de cserébe nyugodtabb vagyok. Pár napot kellett csak bent hagynom a telefont és már mehettem is érte. Olyan volt, mint új korába. Én pedig ezek után, okulva a történtekből minden olyan védelemmel felszereltem, ami megakadályozhatja egy esetleges leesésnél az újabb törést.